Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento expert gezocht

Vossie75
Sr. Member

Total Posts:  133

Goedendag,
Momenteel maak ik gebruik van x-cart voor mijn webshops maar ben aan het overwegen om de shop geheel opnieuw op te gaan zetten.
Hiervoor is/was de planning om dezelfde software te gaan gebruiken maar ben nu dus ook op magento gewezen.

aangezien de functies die ik wil nogal ver gaan zou ik graag eens met iemand willen spreken die alle ins en outs weet van magento en mijn vragen hierover goed kan beantwoorden (telefonisch, msn of persoonlijk) en mij dus snel goed wegwijs kan maken in magento zodat ik een goed besluit kan nemen voor welke software ik het beste kan gaan gebruiken (wil namelijk diverse speciale en byzondere functies laten inbouwen).

Ik hoor het graag als er iemand is die mij (tegen een vergoeding) hiermee kan helpen.

Daniël

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top