Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Printfactuur aanpassen

politi
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo, ik wil mijn adresgegevens die op de uit te printen factuur verschijnt veranderen.
Iemand een idee hoe dat moet? Alvast bedankt

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

politi - 10 October 2011 12:43 AM

Hallo, ik wil mijn adresgegevens die op de uit te printen factuur verschijnt veranderen.
Iemand een idee hoe dat moet? Alvast bedankt

Kun je niet gewoon beter die hele factuur veranderen? ‘t Ding is standaard Magento afzichtelijk lelijk namelijk. Ik heb uiteraard ook een gratis oplossing hiervoor, de Better Invoice Layout. Zie www.magaddons.com/download.php

Magento Community
Magento Community

politi
Jr. Member

Total Posts:  2

Oke supergoed idee, heb em gedownload.
Echter kan ik me er pas in de winter in verdiepen en zal dit zeker doen.
Moet alleen nu effe adres wijzigen wegens verhuizing dus zou het jofel vinden als je me kunt vertellen waar ik dat moet doen. Alvast bedankt.

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

politi - 10 October 2011 07:36 PM

Oke supergoed idee, heb em gedownload.
Moet alleen nu effe adres wijzigen wegens verhuizing dus zou het jofel vinden als je me kunt vertellen waar ik dat moet doen. Alvast bedankt.

Het adres op de factuur? Systeem > Configuratie > PDF Afdrukken

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top