Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento Hosting Topic Reviews

Menthu
Member

Total Posts:  31

Geachte community,

Ik ben zelf op zoek naar hosting voor Magento en ben hier en daar wat demo shops aan het testen. Ik zou graag dit topic willen starten met de bedoeling om een algemeen beeld te krijgen van de hosting die beschikbaar is voor ons Magento klanten. Dit is voor de hostingbedrijven zelf ook nuttig gezien de reviews van hun service.

Ik ben er mij ervan bewust dat er geen reclame gemaakt mag worden. Daarom wil ik alleen consumenten van hosting vragen om hun mening te delen.

Ik heb een aantal standaard vragen opgesteld:

1. Welk bedrijf verzorgd jouw Magento hosting?

2. Wat voor een vorm van hosting is het? (Shared, Dedicated etc.)

3. Hoeveel betaal je per maand voor het hostingpakket?

4. Waarom heb je specifiek deze hostingprovider gekozen? (bijv. snelheid, service, kosten etc)

5. Wat zou je verbeterd willen zien aan deze hostingprovider?

6. Als je weer zou moeten kiezen zou je voor dezelfde hostingprovider kiezen die je nu hebt?

7. Welk cijfer geef je de hostingprovider (schaal 1 tot en met 10)

Al jullie reacties worden gewaardeerd door mij en door toekomstige bezoekers van het topic.

Met vriendelijke groet,

Menthu

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top