Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento Team Delivery Date and Comment fout

LaurensMedia
Jr. Member

Total Posts:  16
Netherlands

Hallo,

Ik ben een Magento webshop aan het opstarten in Magento 1.6.0.0.
Nu heb ik de module ‘Delivery date and comment’ van Magento Team geinstalleerd,
deze werkt goed, op één ding na: hij slaat de gekozen datum niet op.

Dus een klant vult een datum in voor de verzending, maar ga ik dan naar het admin-gedeelte, dan staat er bij de betreffende bestelling een leverdatum van 13 dec. 1901. Welke datum ik ook aanklik, er staat altijd 13 dec. 1901..

Hebben meer mensen dit probleem, of heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Laurens Schuitemaker - 01 October 2011 12:36 AM

Hallo,

Dus een klant vult een datum in voor de verzending, maar ga ik dan naar het admin-gedeelte, dan staat er bij de betreffende bestelling een leverdatum van 13 dec. 1901. Welke datum ik ook aanklik, er staat altijd 13 dec. 1901..

Alvast bedankt!

Heb je de vraag bij de ontwikkelaar neergelegd? Wellicht is hij niet op de hoogte van deze bug. Hem hierop attenderen levert ook een betere module op natuurlijk.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top