Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Waar bestanden aanpassen

Hanneke83
Jr. Member

Total Posts:  9

Ik heb mijn site in mei laten bouwen. Inmiddels ben ik toch bezig wat dingetjes aan te passen en te verbeteren.

Ik heb Firebug geïnstalleerd en heb inmiddels de structuur van Magento een beetje onder de knie waardoor ik weet waar ik bepaalde dingen kan vinden.

Nu lees ik echter vaak dat je dingen op een bepaalde plek zou moeten aanpassen zodat het bij een update niet verloren gaat. Maar ik kan eigenlijk nergens vinden waar ik het dan precies aan moet passen. Is dit voor alle bestanden hetzelfde of verschilt dat per aanpassing?

Ik heb bijvoorbeeld pas de one step checkout module gekocht en deze in mijn huisstijl kleuren gemaakt. Waar zou ik dit moeten doen zodat die wijzigingen niet verloren gaan?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top