Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

CMS Pagina probleem

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Total Posts:  228
Netherlands

Als ik via het admin een pagina wil veranderen in het cms dan krijg ik de pagina niet veranderd.
Ik kan wel de pagina bewerken, maar als ik dat heb gedaan en deze opsla dan veranderd deze weer naar de oude pagina.

Dit geld voor alle pagina’s dus ook de nieuwe die ik aanmaak.  En alleen voor het gedeelte van de inhoud.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Tijdens development is het handig de caching uit te zetten, scheelt een hoop verrassingen.

Ook loop ik zelf nog steeds regelmatig tegen de “global vs website” scope lamp. Bijvoorbeeld dan ben ik een categorie description aan het editten en dan verandert er niks in de front-end omdat ik niet in de juiste scope zit. Kijk dus altijd goed uit of je “global” hebt aangevinkt of niet en zo niet, zorg er dan voor dat je in de juiste scope/website/view zit.

Magento Community
Magento Community

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Netherlands

Waar kan ik dan Global aanzetten.

Heb ik cache gekeken en daar alles uitgezet maar dat heeft weinig nut gehad.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Niet zozeer aan of uit zetten, maar je moet in de juiste scope zitten.

Als je meerdere shop views hebt en ingesteld hebt dat ze de global values overriden, dan moet je dus niet de global input editen maar de betreffende shop view. Bij configuratie en by categories etc. moest je dus altijd linksboven goed kijken of je in de juiste scope zit.

Magento Community
Magento Community

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Netherlands

Hoe verander ik dan de foto op de index pagina?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top