Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Alternativ til Dandomain? 

MazeDK
Member

Total Posts:  68

Hejsa

Jeg er pt. på jagt efter en seriøs host til min Magento shop. Jeg har allerede kontaktet Dandomain.dk men de kunne desværre ikke hjælpe pga. safe mode. Derfor vil jeg høre om der er nogle herinde der kan anbefale et alternativ? Jeg søger en seriøs host, med et solidt bagland, så de kan hjælpe hvis det brænder på. Løsningen fra Dandomain så således ud:

Standard hotel. 186,25 kr. pr. måned. 100 mb plads på serveren. 15 email konti á 100 mb. Daglig backup. Gratis email og tlf. support.

Så det jeg søger er noget i stil med det, til samme pris. Betalingsgatewayen regner jeg med at få klaret ved ePay - de har fået en del ros herinde.

På forhånd tak for hjælpen smile

Hygge,
Mads

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

I trÃ¥den “Webhoteller hvor Magento virker” er der en del hjælp at hente: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/128/

Helt personligt vil jeg foreslå dig at kigge nærmere på powerhosting.dk
De er meget aktive herinde på forummet og har opsat nogle servere som er specielt optimeret til at køre Magento: https://powerhosting.dk/magento.php

Magento Community
Magento Community

MazeDK
Member

Thissel - 15 December 2008 12:40 PM

I trÃ¥den “Webhoteller hvor Magento virker” er der en del hjælp at hente: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/128/

Helt personligt vil jeg foreslå dig at kigge nærmere på powerhosting.dk
De er meget aktive herinde på forummet og har opsat nogle servere som er specielt optimeret til at køre Magento: https://powerhosting.dk/magento.php

Jeg har kigget lidt i tråden (som dog er noget uoverskuelig, da der er kommet alle mulige svar derind, som ikke rigtig høre hjemme deri), men synes ikke rigtig der er nogle på samme niveau som Dandomain. Powerhosting virker som en mindre virksomhed, som man kan frygte ikke har de muligheder som f.eks. Dandomain har ved nedbrud mv.

Men tak for dit input!

Hygge

Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Nu synes jeg bestemt ikke altid at stort er lig godt når man snakker webhoteller, men hvis du gerne vil ligge hos en stor udbyder, så vil jeg foreslå dig at tage en snak med Scannet. Deres billigste php-webhotel koster godt nok 311,25 om måneden, men så får du også en uovertruffen service og stabilitet. Bare det faktum at de på hverdage har de åbent for telefonsupport mellem 08 og 24 synes jeg er ret imponerende.

Magento Community
Magento Community

MazeDK
Member

Thissel - 15 December 2008 12:56 PM

Nu synes jeg bestemt ikke altid at stort er lig godt når man snakker webhoteller, men hvis du gerne vil ligge hos en stor udbyder, så vil jeg foreslå dig at tage en snak med Scannet. Deres billigste php-webhotel koster godt nok 311,25 om måneden, men så får du også en uovertruffen service og stabilitet. Bare det faktum at de på hverdage har de åbent for telefonsupport mellem 08 og 24 synes jeg er ret imponerende.

Hej igen smile

Jeg er godt klar over at man ikke altid kan tage størrelsen af et firma som pejlemærke, men det fortæller trods alt lidt om virksomheden. Som du selv nævner har Scannet f.eks. en ret imponerende åbningstid for deres telefonsupport, hvilket man selvfølgelig ikke kan forvente af de mindre webhoteller.

Jeg har kigget på Scannet, men det er desværre for dyrt - især i forhold til Dandomains løsning.

Vh,
Mads

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top