Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Regnskapsprogram

AnneLise
Sr. Member

Total Posts:  154
Bergen, Norway

Er det noen regnskapsprogram som oppfyller norsk standard som kan implementeres med Magento i dag?
Ser det er mange ikke-norske som benytter QuickBooks, er det noen som har erfaring med dette?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

ADoppel
Jr. Member

Total Posts:  14

Jeg har brukt www-e-conomic.no i et par år nå og er veldig fornøyd. Siden regnskapsfirmaet vårt har adgang til regnskapet online går ting veldig raskt og enkelt, man slipper å drive og eksportere fra regnskapsprogram og sende til de, bekymre seg over at harddisken kræsjer, osv. Man kan til og med scanne alle fakturaer slik at man ikke trenger å sende originalene til regnskapsføreren. Nå har jeg kontor ikke så langt fra regnskapsfører så jeg bare stikker innom, men slik har du i alle fall mulighet til å velge regnskapsfører hvor som helst.

Jeg skal bytte over til Magento om kort tid, og skal prøve å få integrert det. Ser ikke ut til at det skal være så mye jobb: http://www.e-conomic.no/regnskapsprogram/moduler/api

Dersom noen andre her bruker e-conomic er jeg interessert i å spleise på kostnadene. Det kan fort lønne seg i lengden da regnskapsfører slipper å føre salget siden det automatisk blir lagt inn.

Magento Community
Magento Community

AnneLise
Sr. Member

Total Posts:  154
Bergen, Norway

Hei,

Jeg har ikke prøvd selv men mottok en e-post for litt siden fra en som heter Adam (info at magentohost.dk) som sa at de har en løsning for dette.
Kontakt ham så kanskje han kan hjelpe deg grin

-Lise

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top