Er det noen regnskapsprogram som oppfyller norsk standard som kan implementeres med Magento i dag?
Ser det er mange ikke-norske som benytter QuickBooks, er det noen som har erfaring med dette?
Jeg har brukt www-e-conomic.no i et par år nå og er veldig fornøyd. Siden regnskapsfirmaet vårt har adgang til regnskapet online går ting veldig raskt og enkelt, man slipper å drive og eksportere fra regnskapsprogram og sende til de, bekymre seg over at harddisken kræsjer, osv. Man kan til og med scanne alle fakturaer slik at man ikke trenger å sende originalene til regnskapsføreren. Nå har jeg kontor ikke så langt fra regnskapsfører så jeg bare stikker innom, men slik har du i alle fall mulighet til å velge regnskapsfører hvor som helst.
Dersom noen andre her bruker e-conomic er jeg interessert i å spleise på kostnadene. Det kan fort lønne seg i lengden da regnskapsfører slipper å føre salget siden det automatisk blir lagt inn.
Jeg har ikke prøvd selv men mottok en e-post for litt siden fra en som heter Adam (info at magentohost.dk) som sa at de har en løsning for dette.
Kontakt ham så kanskje han kan hjelpe deg