Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

“Eigen opties” voorraadbeheer

JeroenvdHorst
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo allemaal,

In verschillende fora heb ik het proberen te vinden maar er zijn wisselende discussies. Wat ik graag zou willen is voorraadbeheer onder de eigen opties van producten. Ik heb een product wat verkrijgbaar is in meerdere kleuren. De kleuren heb ik geconfigureerd door middel van “eigen opties”. Dat heb ik gedaan omdat de kleuren per product kunnen verschillen.

Nu kan het zo zijn dat een van de kleuren is uitverkocht, wat ik daarom graag zou willen is voorraadbeheer op basis van de eigen opties in plaats van op het product zelf.

Wat zijn hier de mogelijkheden in?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

quickfoxz
Jr. Member

Total Posts:  7

Hiervoor zou je een configurable product moeten gebruiken in plaats van een simple product.
http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/tutorial-creating-a-configurable-product

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top