Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Den danske oversættelse af Magento

Bjarne
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej

Først og fremmest tak til de, der har lavet et kæmpearbejde med at oversætte Magento til dansk.

Der er dog nogle skønhedspletter, jeg kunne tænke mig at få rettet.

Kunne vi ikke få fjernet det amerikanske komma efter Hello Xxxxxxxx, og det samme i en afsluttende hilsen. Det er ikke dansk.

Kunne # skiftes ud med nr.

Der er en hel del manglende kommaer.

Og tidens svøbe: Lange navneord skrives i to ord som på engelsk fx. Betalings Metode. Kunne det ikke være: Betalingsform?

Fakturerings Information = Fakturainformation
Forsendelses Information = Forsendelsesform

osv.

Nogle formuleringer er for tekniske og tunge - og ikke så kundevenlige.
Fx. Hvis du skulle have nogen spørgsmål - kunne være: Har du spørgsmål, så kontakt os venligst ...

Og til sidst. Jeg har nogle overskrifter i fx. fakturaer jeg gerne vil rette, men jeg kan ikke finde, hvor Magento henter dem.

Venlige hilsener

Bjarne

PS: Hvilket firma er det skrappeste til Magento her i DK - med mest erfaring?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gregersen
Member

Total Posts:  57

Det lader vist til at Powerhosting.dk efterhÃ¥nden er ved at have en del erfaring indenfor omrÃ¥det…
Smid mig evt. en PM, hvis du skal bruge noget hjælp til at lave diverse rettelser på din shop smile

Mvh Gregersen

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Bjarne - 08 December 2008 01:58 AM

Hej

Først og fremmest tak til de, der har lavet et kæmpearbejde med at oversætte Magento til dansk.

Der er dog nogle skønhedspletter, jeg kunne tænke mig at få rettet.

Kunne vi ikke få fjernet det amerikanske komma efter Hello Xxxxxxxx, og det samme i en afsluttende hilsen. Det er ikke dansk.

Kunne # skiftes ud med nr.

Der er en hel del manglende kommaer.

Og tidens svøbe: Lange navneord skrives i to ord som på engelsk fx. Betalings Metode. Kunne det ikke være: Betalingsform?

Fakturerings Information = Fakturainformation
Forsendelses Information = Forsendelsesform

osv.

Nogle formuleringer er for tekniske og tunge - og ikke så kundevenlige.
Fx. Hvis du skulle have nogen spørgsmål - kunne være: Har du spørgsmål, så kontakt os venligst ...

Og til sidst. Jeg har nogle overskrifter i fx. fakturaer jeg gerne vil rette, men jeg kan ikke finde, hvor Magento henter dem.

Venlige hilsener

Bjarne

PS: Hvilket firma er det skrappeste til Magento her i DK - med mest erfaring?

Vi har lige oprettet MagentoCommerce hotel nr. 100.  grin

Magento Community
Magento Community

Bjarne
Jr. Member

Total Posts:  2

Det var måske os der blev nr. 100? smile

Venligst
Bjarne

Magento Community