Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Gift Options niet vertaald. 

Tizzalicious
Member

Total Posts:  42

Als je Gift Options inschakeld voor de one step check out, is maar een deel daarvan vertaald. Ik heb de nietvertaalde zinnen toegevoegd aan Mage_GiftMessage, maar dat helpt niet. Er zijn nu wel meer zinnen vertaald, maar “Add gift options.” naast de checkbox is nog steeds Engels, en: “Add gift options for the Entire Order” en “You can leave this box blank if you do not wish to add a gift message for whole order.” ook.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Als ik inline vertalingen inschakel, kan ik het ook niet aanpassen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, het ziet er nogal raar uit, zo half engels, half nederlands.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Tizzalicious
Member

Total Posts:  42

Ik ben heel toevallig erachter gekomen wat het probleem was. Dus als iemand met hetzelfde zit:

Zet 2 keer dezelfde vertaling in Mage_GiftMessage. Ik had per ongeluk 1 van de zinnetjes 2 keer vertaald, en die deed het wel. Toen de rest ook maar dubbel gedaan, en jawel hoor, alles is nu mooi vertaald.

Rare bug, maar goed, het is opgelost!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top