Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Betaling via Eenmalige Machtiging

forgett
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo Allemaal,

Ik heb een extension gekocht voor een Eenmalige Machtiging. Hij heet “automatischeincasso” van Mage Tools.
Ik gebruik “Checkitout” van Realvine.
Ik gebruik 3 betaalmethodes.
1 iDEAL
2. Eenmalige Machtiging
3. Op rekening. Ik doe dat met Phoenix.

Het heeft wat moeite gekost maar alles werkt op een ding na.
De betalingsmethode in de checkout schijnt niet echt actief te zijn.
Wanneer ik eenmaal iDEAL heb gekozen kan ik niet meer terug en moet ik refreshen om een andere betaalmethode te kiezen.
1.  Als ik kies voor Eenmalige Machtiging moet ik het bankrekening invullen en de tennaamstelling maar zie die NIET terug op de bevestiging of factuur. Tja dan kan ik niet incasseren.
2.  Als ik kies voor OP Rekening blijft hij op de factuur iDEAL aangeven maar de betaling loopt wel gewoon door. Dus zonder daadwerkelijk naar iDEAL te gaan.
3.  iDEAL doet het gewoon netjes. Geen probleem mee.
Ik wil het graag zelf oplossen maar weet niet waar ik moet zoeken.
Ik gebruik een eigen template ( van Monster Template gekocht)
Moet ik het daarin zoeken of is de standaard shop voldoende?
Oh ja gebruik Magento 1.4.1

Als ik in de backend op Eenmalige Incasso / Facturen klik krijg ik de volgende foutmelding.

URL: http://gezichtspoeder.nl/index.php/automatischeincasso/Admin/index/key/a9734d9598ddb625dff8202ed50fe71e/
IP Address: 83.163.10.239
Time: 2011-08-19 16:37:51 GMT
Error:
SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column ‘main_table.incasso_batchid’ in ‘where clause’

Trace:
#0 /home/gezichts/public_html/lib/Zend/Db/Statement.php(300): Zend_Db_Statement_Pdo->_execute(Array)
#1 /home/gezichts/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(468): Zend_Db_Statement->execute(Array)
#2 /home/gezichts/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php(238): Zend_Db_Adapter_Abstract->query(’SELECT COUNT(*)...’, Array)
#3 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Db/Adapter/Pdo/Mysql.php(333): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->query(’SELECT COUNT(*)...’, Array)
#4 /home/gezichts/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(799): Varien_Db_Adapter_Pdo_Mysql->query(Object(Varien_Db_Select), Array)
#5 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Data/Collection/Db.php(210): Zend_Db_Adapter_Abstract->fetchOne(Object(Varien_Db_Select), Array)
#6 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Data/Collection.php(225): Varien_Data_Collection_Db->getSize()
#7 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Data/Collection.php(211): Varien_Data_Collection->getLastPageNumber()
#8 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Data/Collection/Db.php(561): Varien_Data_Collection->getCurPage()
#9 /home/gezichts/public_html/lib/Varien/Data/Collection/Db.php(603): Varien_Data_Collection_Db->_renderLimit()
#10 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Widget/Grid.php(491): Varien_Data_Collection_Db->load()
#11 /home/gezichts/public_html/app/code/community/MageTools/Automatischeincasso/Block/Admin/List/Grid.php(54): Mage_Adminhtml_Block_Widget_Grid->_prepareCollection()
#12 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Widget/Grid.php(583): MageTools_Automatischeincasso_Block_Admin_List_Grid->_prepareCollection()
#13 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Widget/Grid.php(589): Mage_Adminhtml_Block_Widget_Grid->_prepareGrid()
#14 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(757): Mage_Adminhtml_Block_Widget_Grid->_beforeToHtml()
#15 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(525): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#16 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(476): Mage_Core_Block_Abstract->_getChildHtml(’grid’, true)
#17 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Widget/Grid/Container.php(70): Mage_Core_Block_Abstract->getChildHtml(’grid’)
#18 /home/gezichts/public_html/app/design/adminhtml/default/default/template/widget/grid/container.phtml(36): Mage_Adminhtml_Block_Widget_Grid_Container->getGridHtml()
#19 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(216): include(’/home/gezichts/...’)
#20 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(247): Mage_Core_Block_Template->fetchView(’adminhtml/defau...’)
#21 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(261): Mage_Core_Block_Template->renderView()
#22 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Template.php(81): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#23 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Widget/Container.php(295): Mage_Adminhtml_Block_Template->_toHtml()
#24 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(758): Mage_Adminhtml_Block_Widget_Container->_toHtml()
#25 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Text/List.php(43): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#26 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(758): Mage_Core_Block_Text_List->_toHtml()
#27 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(525): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#28 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(476): Mage_Core_Block_Abstract->_getChildHtml(’content’, true)
#29 /home/gezichts/public_html/app/design/adminhtml/default/default/template/page.phtml(74): Mage_Core_Block_Abstract->getChildHtml(’content’)
#30 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(216): include(’/home/gezichts/...’)
#31 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(247): Mage_Core_Block_Template->fetchView(’adminhtml/defau...’)
#32 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(261): Mage_Core_Block_Template->renderView()
#33 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Template.php(81): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#34 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(758): Mage_Adminhtml_Block_Template->_toHtml()
#35 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(529): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#36 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(389): Mage_Core_Model_Layout->getOutput()
#37 /home/gezichts/public_html/app/code/community/MageTools/Automatischeincasso/controllers/AdminController.php(6): Mage_Core_Controller_Varien_Action->renderLayout()
#38 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(418): MageTools_Automatischeincasso_AdminController->indexAction()
#39 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(253): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch(’index’)
#40 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(176): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
#41 /home/gezichts/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(304): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch()
#42 /home/gezichts/public_html/app/Mage.php(596): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#43 /home/gezichts/public_html/index.php(80): Mage::run(’’, ‘store’)
#44 {main}

Voor elke tip ben ik bij voorbaat zeer dankbaar.

Gr. Hans

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top