Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Bundled product prijs-layout veranderen in gridview

michielh
Jr. Member

Total Posts:  22

Hey iedereen, ik wil de prijzen in mijn layout een mooiere weergave geven in de gridview. In plaats van €1.234,50 wil ik
€ 1.234<sup>50</sup> , waarmee de 50 cent klein in de bovenhoek wordt weergegeven mbv een html sup-tag. Voor de simple products en conf. products is dit me al gelukt, omdat deze allebei gebruik maken van template/catalog/price.phtml. Hierin heb ik het volgende toegevoegd op de regel die het bedrag output:

<?php echo  str_replace(',','<sup>'$_coreHelper->currency($_price,true,true) ) . '</sup>' ?>

Nu gaat het prima, maar de bundled products worden nog wel op de standaard methode weergegeven. Bundled products maken dan ook gebruik van een andere template: /template/bundle/catalog/product/price.phtml. Ik heb in deze plek gezocht naar de locatie waar het bedrag ge-output wordt, door te zoeken op:

<class="minimal-price">...<span class="price">[BEDRAG HIER]</span></p>
(
Regel 53)

Maar als ik daar iets verander gebeurt er niets. Ook heb ik in het bestand élke </span> vervangen door TEST</span>, maar er kwam geen TEST te staan in de price-span.

Weet iemand hoe ik de weergave van de price-span van de bundled items in de gridview kan wijzigen? Bedankt!

gr michiel

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top