Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Inhoud linkblock.phtml afhankelijk maken van login-status bezoeker

tinycat
Jr. Member

Total Posts:  13

Beste forumgebruikers,

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou graag voor elkaar zien te krijgen dat niet-ingelogde bezoekers niet alle links in linkblock.phtml (te weten: Mijn account, Mijn verlanglijst, Mijn winkelwagen, Afrekenen, Inloggen) te zien krijgen. Ik zou graag willen dat niet-ingelogde bezoekers hier alleen “Inloggen” zien en dat de rest pas tevoorschijn komt als ze ingelogd zijn. Ik vind het anders zo rommelig…

Misschien staat deze vraag wel op een totaal verkeerde plaats, in dat geval hoop ik dat de moderators dit topic naar de juiste categorie verplaatsen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor hulp! smile

Met vriendelijke groet,
Tinycat

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

ninehundred
Jr. Member

Total Posts:  9

Hoe heb je de links geplaatst? Doe je dit ‘hard’ in de code of via een xml bestand?

Probeer deze link eens:
http://ilu6.nl/e854f

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top