Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Probleem met keuze tussen “grouped” en “opties”

xtrshop
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo,

voor mijn site ben ik op zoek naar de beste optie of een oplossing voor mijn probleem.

Ik verkoop oa fietsbanden vb De marathon plus is verkrijgbaar in ongeveer 15 maten, van kinderfiets tot en met rolstoel. Binnen 1 soort (bv tourfiets) zijn er tevens ook verschillende breedtes verkrijgbaar.
op dit moment heb ik via attributen (gebruik, merk, ...) verschillende sorteeropties.
nu worstel ik met de verschillende breedtes. eerst dacht ik om van alle breedte een apart product aan te maken (en dit niet apart zichtbaar te maken) en dan alle aparte “single products” te groeperen. Dit werkt maar dan kan ik niet sorteren op “merk” omdat dit attribuut niet beschikbaar is in het “grouped” product fiche.

wie kan me voort helpen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top