Magento Forum

Reindex Required

Legerarmy
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo.

Na dat ik een aantal problemen had opgelost kon ik eindelijk de pagina’s bekijken (in het admin menu)
(chache en sessie problemen) Maaar die zijn gelukkig opgelost

Maar het volgende is mijn probleem:

One or more of the Indexes are not up to dateProduct AttributesProduct PricesCatalog URL RewritesProduct Flat DataCategory Flat DataCategory ProductsCatalog Search IndexStock StatusTag Aggregation DataClick here to go to Index Management and rebuild required indexes.

Dus, ik volg de link en zie daar de pagina Index Management.
Ik selecteer alles en klik op Reindex data.

dan krijg ik de volgende melding:

Stock Status Index process is working nowPlease try run this process later.

Wat moet ik doen?
Hopelijk is dit het laatste probleem :(

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

nstapelbroek
Jr. Member

Total Posts:  9

Beste Legerarmy,

U zou kunnen proberen om handmatig de cache te legen. Hiervoor heeft u toegang tot de server nodig via FTP.  Op de root van uw magento installatie staat de map var met daarin de mappen: cache, locks, reports en session. Maak hierbij de gehele inhoud van de cache map leeg. Wanneer u dit hebt gedaan maakt u een back-up van je locks map en verwijdert u de bestanden die in de folder staan.

Controleer ten slotte nog of de var en alle onderliggende mappen de juiste permissies hebben (777) en probeer het opnieuw.
Dit werkte wel voor mij toen ik niet meer kon reindexen. ik raad u aan om eerst een back up te maken van de bestanden en je database mocht er dan iets fout gaan, kunt u daarop altijd terugvallen.

Laat even weten of het gelukt is.

Magento Community
Magento Community

jedimarv
Jr. Member

Total Posts:  11

Ik heb hetzelfde probleem. Heb van alles geprobeerd en gelezen over dit probleem, maar ik heb nog hetzelfde. Wie weet hier een oplossing op. Ik ben ten einde raad. SSH heb ik niet geprobeerd,omdat ik dit niet zelf kan op mijn hosting.

Magento Community
Magento Community

nstapelbroek
Jr. Member

Total Posts:  9

Kunt u mij in detail uitleggen welke stappen u allemaal heeft ondernomen? daarnaast welke versie van magento u gebruikt en eventueel wie uw hoster is?

Er zijn diverse oplossingen beschikbaar op deze forums, er moet er toch eentje bijzitten die werkt?

kijkt u eens bij: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/77031/P15/#t239933
of http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/218644/

Ik ben erg benieuwd of het lukt.

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Vermoedelijk loopt de index ergens op vast. Als indexeren via SSH niet mogelijk is, dan moet je de hoster vragen of er uit de errorlogs iets duidelijk is geworden. Op basis daarvan kan achterhaalt worden wat het probleem is. In ieder geval is het tijd om over te stappen qua hosting.

Magento Community
Magento Community

Mirasvit
Guru

Total Posts:  638

Hi, all

You can increase backend performance using asynchronous reindex extension.  Check this one Fast Asynchronous Re-indexing http://mirasvit.com/magento-extensions/magento-asynchronous-reindex.html

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top