Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

hoe korti,g geven zonder kortingcode? 

tars01
Jr. Member

Total Posts:  1

hallo allemaal.

ik ben nieuw in magento.
ik weet niet hoe je kortingen kan geven op bestellingen.

als er al een bestelling geplaatst is van bv 100 euro, hoe geef je hier dan 10 euro korting op?

alvast bedankt.

bekijk ook eens http://www.comcasa.be

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

PieterC
Jr. Member

Total Posts:  19
Belgium

Hallo tars01,

Super dat je Magento uitcheckt smile je zal na een lange zoektocht veel toffe en handige dingen tegenkomen smile

Promoties kan je in Magento met Catalog Price Rules en Shopping Cart Price Rules.
In jou geval zou ik een Shopping Cart Price Rule aanmaken met een conditie dat de winkelwagen minimum 100euro dient te bedragen. Je actie is dan 10euro korting, of 10% korting.
Zeker niet vergeten om de regels op te slaan

Belangrijke tip: De catalog price rules steunen op de cron.php. Indien deze niet draaien gaan je catalog price rules na 3 dagen van aanmaken niet meer actief zijn.

Succes!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top