Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

[te koop] HelloGlam, HelloKids en Hellopodcast thema’s van HelloThemes

marcel_nl
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo allemaal,

Voor een klant heb ik het Magento thema HelloKids van Hellothemes aangekocht, alleen
wilde klant uiteindelijk toch een minder speels uiterlijk voor de winkel hebben.

Ik heb nu dus een licentie voor HelloKids, HelloGlam en HelloPodcast liggen ( de laatste twee kreeg ik er gratis bij ) waar ik niets mee doe. De licentie is overdraagbaar en er mogen ook thema’s gewisseld worden, mocht je dus een ander thema van Hellothemes graag willen hebben ipv één van de andere thema’s wordt dit omgeruild.

Normale prijs: omgerekend € 46,50
Verkoopprijs: € 40

Het is een richtprijs, dus als je een goed voorstel hebt mag dit uiteraard ook!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

frikandel
Sr. Member

Total Posts:  81

wat wil je er uiterst voor hebben dan en is een van die templates te ruilen voor Hellominty en is deze ook voor de nieuwste magento of alleen 1.4.2

Magento Community
Magento Community

delsea
Member

Total Posts:  67
The Hague, Holland

alle thema’s van hellothemes zijn ook voor 1.5 beschikbaar, alleen doen de externe templatemodules het tot versie 1.4

...

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top