Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Geen Categorie en Navbalk zichtbaar

puresmile
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo allemaal.

Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.

Ik ben nieuw met Magento en tot dusver nog zeer tevreden.

Op een paar dingen na is het meeste gelukt:

Helaas is na het installeren van het thema “mApple” (van connect gedownload) een paar dingen niet zichtbaar op de site

-Navbalk
-Categorie box

Ik heb een 2 categorieën met artikelen aangemaakt. De 2 producten zelf zijn zichtbaar, maar geen categorie box!

In CMS-Pages-Home heb ik het volgende in “ontwerp” staan:

<!--<reference name="content">
<block type="catalog/product_new" name="home.catalog.product.new" alias="product_new" template="catalog/product/new.phtml" after="cms_page"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
<block type="reports/product_viewed" name="home.reports.product.viewed" alias="product_viewed" template="reports/home_product_viewed.phtml" after="product_new"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
<block type="reports/product_compared" name="home.reports.product.compared" template="reports/home_product_compared.phtml" after="product_viewed"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
</reference><reference name="right">
<action method="unsetChild"><alias>right.reports.product.viewed</alias></action>
<action method="unsetChild"><alias>right.reports.product.compared</alias></action>
</reference>-->

Mis ik wat?

Moet ik wat “aan” zetten?

Ik zit op versie 1.5.0.1

De template zou ook hiervoor geschikt zijn.

De site:  www.puresmile.nl/shop/

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Theo58
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem heb je misschien al een oplossing gevonden, of iemand anders een idee?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top