Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Geen Categorie en Navbalk zichtbaar

puresmile
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo allemaal.

Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.

Ik ben nieuw met Magento en tot dusver nog zeer tevreden.

Op een paar dingen na is het meeste gelukt:

Helaas is na het installeren van het thema “mApple” (van connect gedownload) een paar dingen niet zichtbaar op de site

-Navbalk
-Categorie box

Ik heb een 2 categorieën met artikelen aangemaakt. De 2 producten zelf zijn zichtbaar, maar geen categorie box!

In CMS-Pages-Home heb ik het volgende in “ontwerp” staan:

<!--<reference name="content">
<block type="catalog/product_new" name="home.catalog.product.new" alias="product_new" template="catalog/product/new.phtml" after="cms_page"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
<block type="reports/product_viewed" name="home.reports.product.viewed" alias="product_viewed" template="reports/home_product_viewed.phtml" after="product_new"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
<block type="reports/product_compared" name="home.reports.product.compared" template="reports/home_product_compared.phtml" after="product_viewed"><action method="addPriceBlockType"><type>bundle</type><block>bundle/catalog_product_price</block><template>bundle/catalog/product/price.phtml</template></action></block>
</reference><reference name="right">