Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

PayPal in het Nederlands

Brandshops
Jr. Member

Total Posts:  4

Wij hebben een shop draaien op Magento 1.4.2.0. Vanzelfsprekend alle Nederlandse zaken geinstalleerd (NL vertaling, e-mail, BTW etc). Dat werkt allemaal prima. Bij betaalwijzen bieden wij ook PayPal aan, met name ook voor creditcard betalingen. Nu heeft PayPal sinds enige tijd een eigen tab in Magento. Bij Configuratie > Systeem > PayPal > Merchant Account netjes het land op Nederland gezet en het e-mailadres van de account ingevuld. Als titel ook ingevuld “Betalen met PayPal. Echter bij het afreken verschijnt er nu bij stap 5 alleen een PayPal logo met daarachter een hyperlink met “What is this?” Als ik vervolgens op deze link klik dan gaat hij wel naar een Nederlandstalige uitleg: https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/popup/OLCWhatIsPayPal-outside. En als je vervolgens PayPal selecteert als betaalwijze krijg je “You will be redirected to the PayPal website.”. Zie ook de screenshot in de bijlagen. Vanzelfsprekend wil ik deze dingen graag in het Nederland hebben. Wie heeft een oplossing voor dit probleem of heeft er ook mee te maken gehad?

Marcel
Brandshops.nl

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

daveloodts
Member

Total Posts:  67
Belgium

Ik zie het ook niet direct: een snelle opzoeking in de data geeft weer dat de zin “redirected...” in de volgende bestanden zit:

app/code/core/Mage/Paypal/Block/Standard/Redirect.php
app/code/core/Mage/Paypal/Block/Express/Form.php

Indien uw site enkel nederlandstalig is kan je ‘m hier aanpassen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top