Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ideal Advanced: return page if FAILED

BartdJ
Jr. Member

Total Posts:  12

Vanaf deze website heb ik de Ideal Advanced Plugin geinstalleerd in Magento 1.5. Met behulp van de Ideal Simulator ben ik deze aan het testen, we hebben nog geen contract namelijk. Als de webwinkel de melding SUCCESS binnenkrijgt loopt hij door naar de pagina dat de bestelling voltooid is en dat de klant een e-mail krijgt ter bevestiging. Dat gaat prima.

Als mijn webwinkel de melding FAILED terug krijgt gaat hij terug naar de winkelmand met de melding dat deze leeg is. In de backend staat deze bestelling echter nog wel maar zonder status. Is dat een fout in deze specifieke script of zou ik zelf nog iets aanpassen in Magento?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Hallo,

die module ondersteunt dat gewenste gredrag simpelweg niet. Voor iDEAL modules die na anulleren terug in de volle winkelwagen komen, zie Morningtime iDEAL Extensions
(alle abonnementen, alle varianten).

Magento Community
Magento Community

BartdJ
Jr. Member

Total Posts:  12

Hallo Morningtime,

Even ter bevestiging: ik heb nu de iDeal-extensie van Jcode geinstalleerd, maar die gaat ook niet automatisch terug naar een volle winkelmand. Kan dat alleen maar met de door jou ontwikkelde extensies of doe ik iets fout met de extensie van Jcode?

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

BartdJ - 27 April 2011 11:00 PM

Hallo Morningtime,

Even ter bevestiging: ik heb nu de iDeal-extensie van Jcode geinstalleerd, maar die gaat ook niet automatisch terug naar een volle winkelmand. Kan dat alleen maar met de door jou ontwikkelde extensies of doe ik iets fout met de extensie van Jcode?

Voor zover ik weet kan alleen mijn module de winkelwagen bijhouden.
http://www.morningtime.com/shop/nl_nl/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top