Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Payment with Creditcard is broken after Upgrading to 1.5.0.1

radrick
Jr. Member

Total Posts:  1

Hi,
I need help after updating 1.3.x to 1.5.0.1. It is not possible to make pyment with Creditcards. The button “ NEXT “ do nothing.
But if I fill a wrong data in ihe form. ( CC-Number) and push the “ NEXT “ button. It says “ Number does not match with Creditcard”
So it already do a verification. But after correcting the Number and pressing “ NEXT “ button. Nothing happens.

Please I need urgent help.,

Richard

This the same story in German:

Hallo liebes Forum,

nach dem Update auf Magento 1.5.0.1 ( vorher 1.3.x ) funktioniert das bezahlen mit Kreditkarte nicht mehr.
Nach dem richtigen ausfüllen der Kreditkartendaten müsste man zum Abschluss auf “Weiter” clicken.
Aber da tut sich nichts mehr. keine Weiterleitung mehr. Wenn man allerdings eine falsche Kreditkartennummer eingibt und auf “ Weiter” clickt. wird eine Ãœberprüfung der Daten auf Ihre Richtigkeit gemacht. Aber wenn ich die Daten richtig stelle und auf “Weiter” clicke passiert nichts mehr.

Hat noch wer dieses Problem oder kann mir bitte jemand sagen wie ich dieses Problem lösen kann?

LG,

Richard

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top