Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Filter binnen filter? 

avdenbroek
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo,

Is het mogelijk om op de een of andere manier aan de achterzijde meerdere filters te maken die zichtbaar voor de klant als 1 filter of binnen een filter dingen aan elkaar te koppelen? Ik kan het denk ik het beste uitleggen a.d.h.v. een voorbeeld.

Voorbeeld:
Indicatiegebied: huid / spieren & gewrichten / algemeen welzijn
indicaties: huidverzorgend, cirulatiebevorderend, vette huid / spierkramp / onrust & stress, slaapbevorderend

Ik heb in principe alleen deze twee filters (indicatiegebied en indicatie), want daarnaast zijn er ook nog andere filters actief (prijs, productcategorie, merk etc) en als ik alle indicatiegebieden (totaal ruim 15) als filter in moet stellen, worden het er te veel. Ik heb nu zowel indicatiegebied als indicatie op meervoudige selectie staan. Maar als ik bij het product alle indicatiegebieden en indicaties aangeef dan werkt de filter natuurlijk niet. Als de klant dan bv huid kiest, krijgt hij namelijk ook ‘spierkramp / onrust & stress, slaapbevorderend’ te zien.

Is er iemand die hier een geniale oplossing voor heeft?

Groetjes,
Angela

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top