Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

500 Internal Server Error

pupha
Jr. Member

Total Posts:  5

Als ik de media-directory probeer te bezoeken, krijg ik een Internal Server Error (500).
Daardoor werken mijn productafbeeldingen in de frontend én backend niet. Ik
heb al diverse dingen geprobeerd met bestandsrechten (777, 775, 755), maar dit haalt niks uit.
Iemand een idee?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

1web
Jr. Member

Total Posts:  2

Hier hetzelfde ben me suf aan het zoeken voor een oplossing

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Check je server logs, die hebben als het goed is een uitgebreidere error opgeslagen. Dat geeft meestal de clou.

Magento Community
Magento Community

pupha
Jr. Member

Total Posts:  5

Waar vind ik die server/error logs? Ik zit bij mijndomein.nl.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Als je een “echte” server hebt, dan in /var/logs en dan meestal genaamd httpd.log or access.log en error.log

Als je op een shared hosting zit, dan weet ik het niet. Meestal ergens in de root folder, nog boven je public_html folder in FTP.

Maar weet dat Magento en shared hosting geen winnende combi is. Minstens een VPS, en dan staan de logs gewoon waar ze horen, in /var/log

Magento Community
Magento Community

1web
Jr. Member

Total Posts:  2

Ik zit ook bij mijndomein.nl ben nu al een week aan het zoeken naar een oplossing lijkt mij dat je dat kan vinden in de .htaccess file

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top