Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento installatie NL? 

raf7693
Jr. Member

Total Posts:  3

Beste Magento kenners,

Waarschijnlijk ga ik hieronder een vrij simpele vraag stellen, maar ik kom er maar niet uit (ach; iedereen komt er met vallen en opstaan:)).

Ik wil Magento gaan installeren op mijn website, maar kan ik nergens een Nederlandse installatie vinden. Ik heb Magento al eens gedownload en geïnstalleerd, echter krijg ik hem maar niet in het Nederlands.

Mijn vraag is dus; hoe kan ik Magento in het Nederlands installeren?

Alvast hartelijk bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Er is geen Nederlandse Magento. Er is wel een Nederlandstalig taalpakket voor Magento.
Stuur even een PM met daarin je mailadres. Ik heb een setje bestanden voor je waarmee je Magento in één klap kunt configureren, voorzien van juiste taalbestanden + e-mail templates, en nog wat extra handige modules die altijd van toepassing komen.

Magento Community
Magento Community

raf7693
Jr. Member

Total Posts:  3

Helaas nog geen mogen ontvangen.
Vandaar de vraag of er nog andere zijn die mij hiermee zouden willen helpen?

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

17 uur inclusief een nacht is niet zo heel lang om een gunst te ontvangen…

Kijk anders in de Wiki en in de NL translation forum over hoe je taalpaketten installeert. Staat ook in de Magento handleiding en Google staat er ook vol mee:

http://www.google.co.uk/search?aq=f&sourceid;=chrome&ie;=UTF-8&q;=how+to+install+magento+language

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Heb je al bij SPAM gekeken? Niet dat het daar hoort hoor, maar ik heb het na binnenkomst meteen naar je verstuurd. Ik stuur het je als PM nogmaals.

*edit*

Zojuist verstuurd. Als het goed is staat ‘ie in de PM als link. Klikken, downloaden, unzippen, uploaden en hopelijke ben je dan zo goed als klaar. Happy Magento!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top