Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Kolommen en widgets wijzigen (basic question)

Marcuss
Jr. Member

Total Posts:  2

Ben bezig met mijn eerste Magento Shop, onder de indruk van hoe uitgebreid alles is. Brengt wel met zich mee dat het soms flink wat werk kost om te achterhalen hoe je iets voor elkaar krijgt.

In de shop zie ik op de eerste pagina in de rechterkolom 4 widgets, winkelwagen, producten vergelijken, een plaatje en een poll.

Nu heb ik de poll gevonden, die kan ik gewoon uitzetten. Maar hoe bepaal je welke widgets waar getoond worden in de kolom?

Waar kan ik ze aan/uitzetten en de volgorde bepalen? Middels code onder Pages -> Ontwerp, en zo ja wat voor code? Of is er een andere manier?

Dank voor jullie hulp!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Spelkopen
Jr. Member

Total Posts:  8

ik ben ook erg benieuwd, ik word ook graag verlost van de hond en het schoolbord…

Magento Community
Magento Community

Spelkopen
Jr. Member

Total Posts:  8

heb de volgende oplossing gevonden:

http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/13257/P15/

local.xml maken die de callouts verwijderd

Magento Community
Magento Community

Techable
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik dacht een andere oplossing te hebben, maar dat werkte niet.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top