Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Overzicht categorien op begin pagina

LuukvL
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik ben bezig met het maken van mijn 1e magento website.
Heb verschillende categorien en producten aangemaakt en dat werkt ook perfect in de balk met links.

Nu wil ik echter op de beginpagina ook nog de categorien hebben maar dan als afbeelding.
Dus een matrix van de categorien maar dat er dan een afbeelding wordt getoont en als je daar op klikt dat je ook naar die categorie gaat.

Via CMS -> Pages heb ik home.html geedit en kan dan wel aangeven dat ik widget toevoeg en dan “category link” maar kan er dan allleen maar voor kiezen dat hij de tekst van de categorie kiest. Niet een (willekeurige) afbeelding.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit mogelijk is. Ik ben er al een aantal uur mee bezig maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

MVG, Luuk

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Op Magento Connect staat een module waarmee je dat kunt doen. Volgens mij een Vietnamese module, dus wellicht een beetje zozo, maar in ieder geval gratis. Naam is me even ontschoten, maar zoek op ‘frontend’ of ‘home’ moet je wel een eind in de richting brengen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top