Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Productafbeeldingen werken niet

pupha
Jr. Member

Total Posts:  5

Als ik productafbeeldingen upload, geeft Magento aan deze 100 % te hebben geupload, en links de tekst: “Mouse-over to see the image”, of zoiets dergelijks. Zodra ik mouse-over, verdwijnt dit en krijg ik een lege regel. Op de server worden de afbeeldingen wél geupload.
Bestandsrechten staan dus goed. Zodra ik in de frontend in de broncode kijk, en de URL van de afbeelding kopieer, krijg ik een 500 Internal Server Error (zie attachment).

Alvast bedankt,
pu-pha

Image Attachments
internalserver.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Server-ding-iets / rechten-ding-iets, that’s for sure. Zoek even via Google, want ik moet je het antwoord helaas ook schuldig blijven. Tip: altijd Magento geoptimaliseerde hosting afnemen. Heb je dit gemieter ook niet.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top