Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Onmogelijkheid om iets op te slaan in de rubriek systeem, admin paneel loopt vast. 

Jurgen Hustinx
Jr. Member

Total Posts:  10
Belgium

Geachte,

Als leek ben ik gestart met het aanmaken van een webwinkel. Het ingeven van de producten verliep vlekkeloos, doch wanneer ik in de rubriek systeem, bijvoorbeeld bij configuratie, iets wijzig en dit wens op te slaan, blokkeert alles en kan ik niet meer werken in mijn admin paneel. Er verschijnen dan verschillende zinnen in rode achtergrond op het scherm, zie aub bijlage.

Wanneer ik mijn website zelf refresh, verschijnen deze zinnen ook op de site.

Enkel bij het terugplaatsen van mijn back-up is het probleem verholpen, doch de gewijzigde gegevens werden niet opgeslaan.

Kan iemand mij helpen aub? Ik hoop dat de database nog gebruikt kan worden aangezien hier aanzienlijk veel werkuren in gekropen zijn.

Alvast bedankt,

Jurgen Hustinx
België
jurgen.hustinx@telenet.be

Aangezien ik blijkbaar geen bijlage kan toevoegen, een voorbeeld van de tekst :

adminhtml/default/default/template/index/notifications.phtml

Indien gewenst kan ik de bijlage steeds mailen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

We zullen de hele foutmelding even moeten zien. Zie ook in var/reports en probeer debug mode aan te zetten zodat je nog meer info krijgt. Check ook je PHP/HTTPD logs om te zien of daar foutmeldingen zijn.

Als het goed is kun je een screenshot nemen en die als bijlage toevoegen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top