Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Witte winkelwagen pagina

delsea
Member

Total Posts:  67
The Hague, Holland

Hoi,

ik heb een vraag, mijn winkelwagen slaat wit uit en ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, aangezien ik aankomende maandag een super sale organiseer met de hele voorraad in de uitverkoop en ik dus meer te doen heb als dit probleem oplossen zou het heel fijn zijn als er een slimme sterke meneer of mevrouw mij hiermee zou willen helpen.

https://www.miss-salsa.nl/index.php/nl/checkout/cart/

de shop draait op magento 1.3.2.4 (en nee ik ga even niet naar 1.4 aangezien me dat 2200 euro kost om het om te laten zetten)

Groetjes
Vanessa

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

PM verzonden. We vernemen graag van je.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Een witte pagina betekent altijd dat er ergens een foutmelding is, ook al kun je hem niet zin. In je server logs, in Magento’s eigen var reports en anders debug aanzetten.

Je SEO instellingen staan trouwens ook niet optimaal, met index.php nog in je URLs.

Magento Community
Magento Community

delsea
Member

The Hague, Holland

J.T.,

Inderdaad dat weet ik alleen als je even niet meer weet hoe het systeem aan die kant werkt is het weer even kennis opdiepen.
Gelukkig heeft Mindstretch me gisteravond nog briljant geholpen het bleek aan een van mijn modules te liggen die ik recent had geupdate en amok maakte met de rest van het systeem. Vandaag deze modules weer gedowngrade zodat het wel werkt. Uiteindelijk moet ik toch over naar 1.4 ook met deze site ipv op 1.3.2.4 te blijven hangen.

Nu is er wel weer een nieuw probleem gearriveerd (al voor de downgrade van de modules overigens) nu de onepage checkout enorm blijft hangen en niet meer wil aanschuiven/uitschuiven etc.

Voor iDeal op 1.4 heb ik wel een goede oplossing gevonden door assurepay te installeren. kost 70ct per transactie maar niet de 20 euro per maand die ik nu op de ING kwijt ben voor die paar iDeal transacties per maand (kosten reduceren) en aangezien de module ook op 1.3.4 werkt is het voor mij nu de beste oplossing voor de drie webshops.

De urls… de url rewrites doen het niet op de server waar ik hem host. Dat betekent dat ik die wel kan aanzetten, maar dan verschijnen alle productpagina’s in witte uitvoeringen. met alleen het menu en verder helemaal nada..
Het zou inderdaad fijn zijn als die index.php eruit zou kunnen worden gesloopt. Dat staat ook wat netter. Maar ik ben een semi nerd en wil graag ook nog wat tijd gaan besteden aan verkoop ipv alleen aan webonderhoud..

groetjes & liefs
Vanessa
http://www.miss-salsa.nl
http://www.mybodhy.nl
http://www.buddhanose.nl

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

Checkout werkt weer. Installatiebug Assurepay is ook verholpen.

Magento Community
Magento Community

delsea
Member

The Hague, Holland

wow jij bent snel.
Als het allemaal veel geld oplevert neem ik zeker één van jullie modules af.

dikke knuffel
Vanessa
(ik weet het niet zakelijk maar wel gemeend)

(hebben jullie trouwens ook een module die sales reps aan bepaalde klanten verbindt ivm commissie verdiensten?)

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

Wij hebben de module niet, maar er is wel een module waarmee dat mogelijk is.
Nadeel: alleen Magento 1.4.1.x en hoger.

Magento Community
Magento Community

delsea
Member

The Hague, Holland

nuja de andere 2 webshops die zijn 1.4.x dus dat moet dan geen problemen geven en fijn om te weten dat die module er is. kan ik alvast gaan sparen daarvoor smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top