Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

begynder spørgsmål - installeret….og hvad så nu ? 

solsikkehaven
Jr. Member

Total Posts:  9

Et meget begynder spørgsmål:

Jeg har netop installeret en helt standard magento, installeret dansk sprog og settings via magento connect.
Nu stÃ¥r jeg sÃ¥ her med en “Home Page” statisk side. Jeg har oprettet en kategori, gjort den synlig, oprettet et produkt og tilkoblet det til kategorien.

Hvordan kommer jeg så fra en blank statisk forside til at fremvise mine kategorier/produkter nu ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

solsikkehaven
Jr. Member

Total Posts:  9

hmm. OK, det viste sig at jeg ikke selv skulle lave en ny rod kategori, men blot indføre en kategori under den default category der var i forvejen. Fint, nu er menupunktet der, men selvom jeg har et produkt tilknyttet kategorien, viser der blot
“Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.” nÃ¥r jeg vælger menupunktet.

?

Magento Community
Magento Community

Frankieboy46
Jr. Member

Total Posts:  21

Jeg vil foreslå at du starter her:

http://www.magentocommerce.com/wiki/

Magento Community
Magento Community