Magento Forum

Probleem met installatie

kturfboer
Jr. Member

Total Posts:  14

Beste,

Ik ben nieuw met Magento, maar het lijkt mij een uitstekend programma om een webwinkel mee te draaien. Zeker omdat ik mijn verschillende winkels kan samenvoegen op 1 backend.

Het probleem is nu dat ik op de nieuwe webwinkel de installie wil draaien, deze draaid op Linux Centos met PHP 5.2.11, maar krijg de fout melding dat mijn PHP versie niet goed is. Nu heb ik de toepassing gedaan voor oudere PHP, maar zelfs dit werkt niet…

Iemand een idee?

De website is: www.opinelshop.nl.

Alvast bedankt!

Groet, Ken

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Wat zegt php_info() precies dat je draait? Kan zijn dat er twee versies van PHP geinstalleerd zijn en Magento de 5.2.11 versie niet ziet/gebruikt.

Magento Community
Magento Community

kturfboer
Jr. Member

J.T. - 05 January 2011 03:37 AM

Wat zegt php_info() precies dat je draait? Kan zijn dat er twee versies van PHP geinstalleerd zijn en Magento de 5.2.11 versie niet ziet/gebruikt.

Deze geeft geheel niets weer. Dit zou betekenen dat er geen php versie is geinstalleerd. http://www.opinelshop.nl/phpinfo.php

Wat ik wel vreemd vindt, is dat een complete versie van Joomla perfect werkt.

Ik heb dit neer gelegt bij de server hoster en wordt vervolgd.

Magento Community
Magento Community

kturfboer
Jr. Member

Momenteel is het gelukt om Magento en PHP te laten draaien. Er stond een PHP instelling fout in mijn hosting pakket.

Ik heb echter een volgend probleem. Ik vul tijdens de installatie alle gegevens in (juist), maar krijg nu tot twee maal toe deze melding:
There has been an error processing your requestException printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1817220592

De website link is:
http://www.opinelshop.nl/

Wie weet wat ik fout doe?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top