Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

volle backup terugplaatsen

ArnoKriek
Jr. Member

Total Posts:  2

zouden jullie mij misschien kunnen vertellen hoe ik een volle backup terug moet plaatsen. Mijn hostingsprovider zei dat ik de backup moet uitpakken en vervolgens de home directory en later de database moet terugplaatsen.

Nu is het zo dat ik de backup heb uitgepakt, maar welk deel van de backup moet ik, via backupwizard, naar mijn home directory uploaden, en welk deel van de backup zou ik daarna naar mijn MySQL database moeten uploaden?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Hangt helemaal af wat voor hosting je hebt, CPanel etc.  Hoe de backup gemaakt is.

Als het een pure Linux backup is (dus niet via een of andere backup manager systeem achtig iets) dan unzip je de bestanden, zet ze op de goede plaats (apache document root bijv.) en doe je een mysql import:

# mysql -u root -p database_name_live < database_backup.sql

Maar zonder precies te weten hoe en wat, kon het bovenstaande wel eens niet van toepassing zijn. Daarom altijd server specs en meer details meegeven.

Magento Community
Magento Community

ArnoKriek
Jr. Member

Total Posts:  2

Never mind probleem wordt opgelost, bedankt voor je reactie. wink

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community