Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 2
Frakt och betal moduler för sverige

Brake6
Sr. Member

Total Posts:  87

Ahh, mitt misstag.

Jag behöver själv den funktionen till nästa butik. Om jag fattade rätt på Postens sida om Pacsoft så skall det gå med en xml- eller cvs-fil.

Hittade denna modul för Magento (har inte testat den ännu): http://www.magentocommerce.com/extension/reviews/module/1350/simple-order-export

-- magnus

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Brake6
Sr. Member

Total Posts:  87

Hej
Finns det någon här på forumet som har löst problemet (att få ut en fil som kan importeras i Postens PacSoft-service)?

Eller använder ni något annat än Magento wink ? Tips?

-- magnus

Magento Community
Magento Community

jontas
Member

Total Posts:  34

Mats Bergström - 29 October 2009 03:40 AM

Jättebra!

Då måste jag bara samla ihop nog med intresse för att bygga en fraktmodul. det är ju ingen idé att sätta ihop något om det bara är en person som tycker det är intressant.

Jag tycker detta låter intresant men en Magento modul till fraktjakt, det skulle vara kalas bra för det vi gör. (så nu är vi två som skulle vilja ha) wink

Magento Community
Magento Community

Klangen
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej, är även jag riktigt intresserad av en Schenker modul till Magento. Framförallt för leverans till företag, men även till viss del privpak.
dukatbord.se har en schysst kassa med en massa fraktalternativ, mycket intresseant!

//Klangen

Magento Community
Magento Community

Alexander Mikolajczyk
Jr. Member

Total Posts:  2

Bump

Hur går det med tilläggen?

Magento Community
Magento Community

Fred Knaust
Jr. Member

Hej!
Jag jobbar som partneransvarig på ett företag som driver DHL:s,Schenker, DSV:s lösningar för Norden. Jag är på jakt efter någon som kan åta sig att skapa en pluginmodul för Magento mot vårt system som vi kan marknadsföra på europisk nivå.

I och med att vi har ett system kommer kopplingen fungera för alla transportörer och till skillnad från fraktjakt kan man ha sitt eget avtal med transportörerna vilket oftast ger ett lägre pris då man samlar alla sina sändningar hos en transportör.

Om ni är intresserade maila mig

Magento Community
Magento Community

arturzarkowski
Jr. Member

Bumpar tråden.

Magento Community
Magento Community

Anders Ekström
Jr. Member

Göteborg

Hejsan,

passar på att uppdatera tråden med en länk till en modul som hanterar dom flesta fraktsätt. Bland annat DHL Multishipping, DB Schenker Web-TA, DSV e-services och Posten.

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalog/product/view/id/10950/

/A

Magento Community
Magento Community

nordicwebteam
Jr. Member

Total Posts:  15
Sweden

Hej hej

Vi har gjort en koppling till Unifaun / Pacsoft. smile

http://nordicwebteam.se/magento-webshop/unifaun/

Magento Community
Magento Community

nordicwebteam
Jr. Member

Total Posts:  15
Sweden

Nu har vi även gjort en stor uppdatering av denna så att den är även en komplett orderhanteringsmodul smile
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalog/product/view/id/19149/s/unifaun-pacsoft-online-integration-order-management-module-3497/

Magento Community
Magento Community

Snusmajoren
Jr. Member

Gothenburg

nordicwebteam - 07 August 2013 08:06 PM

Nu har vi även gjort en stor uppdatering av denna så att den är även en komplett orderhanteringsmodul smile
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalog/product/view/id/19149/s/unifaun-pacsoft-online-integration-order-management-module-3497/

Var inne och tittade på modulen nu, intressant. Är det 4500kr + 285kr i månaden?

Magento Community
Magento Community

clearvape
Jr. Member

Total Posts:  8

Reagerar med på priset.
För oss mindre butiker blir detta priset helt enkelt för mycket, även om det sparar tid så sparar jag gärna några tusen på manuell hantering just nu.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 2