Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Faktura modul Payex

Galax
Jr. Member

Total Posts:  3

Galax Webb har just implementerat fakturabetalning från Payex på Sulas MC, http://www.sulasmcbutik.se/
Fungerar utmärkt!
Enda lilla problemet just nu är att vi måste lägga på fakturaavgift i Magento. Någon som har lösningen för detta?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

robban
Jr. Member

Total Posts:  1

Vilken version av Magento körde ni, på. Jag ska också göra en Payex-installation nu och funderar på om det funkar med version 1.4.2.

Magento Community
Magento Community

Galax
Jr. Member

Total Posts:  3

robban - 10 February 2011 01:05 AM

Vilken version av Magento körde ni, på. Jag ska också göra en Payex-installation nu och funderar på om det funkar med version 1.4.2.

Sorry, missade ditt svar.
Vi kör på Magento version 1.3.2.4.
Har fortfarande inte hittat nÃ¥gon funktion för fakturaavgiften. Har dock en programmerare som kan göra det för en slant… Kunden tvekar lite och just nu avvaktar vi.
Vill du veta mer om den aktuella lösningen kan du kontakta mig.

Ingen därute som har en prisvärd lösning på faktura-avgift-problemet?

Magento Community
Magento Community

MageFam
Member

Total Posts:  71
Minneapolis, USA

Hej,

Du kan kontrollera följande förlängning. Denna utvidgning stöder alla betalningsmetoder av PayEx som Faktura, PayPal, Direct Bank Debit, Kreditkort, Ladda mobiltelefon mm.

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/payex-online-payment-method.html

Skål!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top