Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Shop by Category op iedere pagina

Fidler
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik ben op zoek naar een manier om op iedere product pagina (categorie) een (klikbare) lijst te krijgen van de categorieen. Op die manier hoef je niet steeds via een back button of via de crumbs terug te gaan naar de hoofd catalogus.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Alexx
Jr. Member

Total Posts:  6

Dat zou ik ook wel willen. Als ik erachter ben hoe dat moet dan laat ik het je weten…

Magento Community
Magento Community

Joachim
Sr. Member

Total Posts:  133
Netherlands

Ik heb nu even niet de tijd om volledig uit te leggen hoe dat moet. Allereerst wat wil je? Een categorie lijst op iedere pagina? Of alleen op product pagina? Allereerst moet je zorgen dat je dat categorieën ook verticaal hebt, zie daarvoor http://bi t.ly/Xs3J Daarna kan je via layout (catalog.xml) wel zorgen dat deze op de correcte wijze/pagina geladen worden. Succes ermee.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top