Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ordrebekræftelse - transaktionsnummer

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Hejsa

Umiddelbart har jeg ikke kunnet finde en liste over alle variable, der kan bruges i ordre-emails. Så vidt jeg erindrer, skal transaktionsnummeret for betaling (kreditkort) stå i disse. Hvordan findes det frem?

-Thomas

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

huulbaek
Member

Droppede helt at benytte ordrebekræftelser via Magento og lavede det hele via API. Jeg skulle alligevel lave integration til e-commerce, så det var nok det nemmeste.

Dog kan jeg stadig ikke finde transaktionsnummeret via API. Jeg kan se det i databasen, men ikke se nogen mÃ¥de at finde det frem pÃ¥ via API…

Og… Hvordan slÃ¥r man ordrebekræftelse helt fra i Magento? Jeg føler mig sgu lidt dum, men det kan jeg ikke finde.

Magento Community
Magento Community

Flaxion
Member

Her findes en liste over disse variabler:

http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/defining-transactional-variables

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top