Magento Forum

Beata alternativet? 

Ellle
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej,
Har planer pÃ¥ att starta upp en ebutik (sportkläder) och undersöker nu vilken ehandelslösning som passar bäst för mina behov. Butikten kommer till en början att vara i mindre skala, där jag och mina tvÃ¥ vänner/kollegor kommer att sköta allt arbete. Ingen av hos har nÃ¥gon kunskap inom varisej programmering eller kodning, varför en användarvänlig och lättinstallerad lösning är ett mÃ¥ste. Har spanat in sidan childstore.se, där bÃ¥de layouten och funktionerna (intergrerad blog, “team-sida") föll oss smaken. Sidan är magento, gjord av icommerence, nÃ¥got som dessvärre inte skulle vara ett alternativ för oss pga de stora kostnaderna.

Nu till frågan, är magento ett bra alternativ för oss, sett till kostnader (webhotell m.m), användarvänlighet m.m?

I citatet “ is recommended for expert developers and highly technical enthusiasts and hobbyists in non-mission critical environments”, fÃ¥r man känslan att nybörjare bör avrÃ¥das frÃ¥n detta.

Hemskt tacksam för svar!

Mvh

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

sonician
Member

Total Posts:  49

Ja, det är nog det mest kompetenta systemet, men man behöver lägga en del tid för att få till det bra, och sannolikt också behöva kunna fråga tekniker som kan det ännu bättre vid olika tillfällen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top