Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

jQuery virker ikke trods guide

ctilp
Jr. Member

Total Posts:  16

Hey derude..

Man kunne godt blive ked af templatehelvedet i Magento, men nok om det. Jeg har et problem, jeg kan ikke få mit jQuery til at virke.

Jeg har kodet et script lokalt, hvor det virker, men når jeg skal integrere det i magento themes virker det ikke.

Jeg har mine calls til JS og CSS i min page.xml, og filerne i respektive folders.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

ctilp - 22 October 2008 11:52 PM

Hey derude..

Man kunne godt blive ked af templatehelvedet i Magento, men nok om det. Jeg har et problem, jeg kan ikke få mit jQuery til at virke.

Jeg har kodet et script lokalt, hvor det virker, men når jeg skal integrere det i magento themes virker det ikke.

Jeg har mine calls til JS og CSS i min page.xml, og filerne i respektive folders.

Kan du ikke komme med et link til siden så vi kan se det?

Magento Community
Magento Community

ctilp
Jr. Member

Niklas Stephenson - 22 October 2008 11:54 PM

ctilp - 22 October 2008 11:52 PM
Hey derude..

Kan du ikke komme med et link til siden så vi kan se det?

Jo, det kan jeg godt.

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Fedt site!

Jeg har hørt engang at JQ og prototype ikke var gode på samme side, måske det er det?

Magento Community
Magento Community

ctilp
Jr. Member

Niklas Stephenson - 23 October 2008 01:23 AM

Fedt site!

Jeg har hørt engang at JQ og prototype ikke var gode på samme side, måske det er det?

Samme har jeg hørt, men der var blevet lavet et “noConflict"-hack, men jeg kan simpelthen ikke fÃ¥ det til at virke. Er ved at gÃ¥ bananas!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top