Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

There has been an error processing your request

kahraman01
Jr. Member

Total Posts:  1

Sinds dat ik Magento geinstalleerd heb krijg ik niets anders als foutmeldingen, ik heb een tweede product aangemaakt en nu krijg ik alswel in het shopgedeelte en admin gedeelte onder producten het volgende te zien :

Ik kom dus nu geen stap verder, dit krijg ik dus toen ik een tweede of derde product had toegevoegd, nu kan ik geen producten toevoegen en niet verwijderen en krijg onder producten gelijk dit te zien :

There has been an error processing your request

SELECT `default`.`entity_id`, `default`.`attribute_id`, `default`.`value` AS `default_value`, `store`.`value` AS `store_value`, IF(store.value_id>0, store.value, default.value) AS `value` FROM `catalog_product_entity_varchar` AS `default`
LEFT JOIN `catalog_product_entity_varchar` AS `store` ON store.attribute_id=default.attribute_id
AND store.entity_id=default.entity_id
AND store.store_id=1 WHERE (default.entity_type_id=4) AND (default.entity_id in (4)) AND (default.attribute_id in (’60’, ‘75’, ‘76’, ‘86’, ‘101’, ‘102’, ‘103’)) AND (default.store_id = 0) UNION SELECT `default`.`entity_id`, `default`.`attribute_id`, `default`.`value` AS `default_value`, `store`.`value` AS `store_value`, IF(store.value_id>0, store.value, default.value) AS `value` FROM `catalog_product_entity_text` AS `default`
LEFT JOIN `catalog_product_entity_text` AS `store` ON store.attribute_id=default.attribute_id
AND store.store_id=1 WHERE (default.entity_type_id=4) AND (default.entity_id in (4)) AND (default.attribute_id in (’62’)) AND (default.store_id = 0) UNION SELECT `default`.`entity_id`, `default`.`attribute_id`, `default`.`value` AS `default_value`, `store`.`value` AS `store_value`, IF(store.value_id>0, store.value, default.value) AS `value` FROM `catalog_product_entity_decimal` AS `default`
LEFT JOIN `catalog_product_entity_decimal` AS `store` ON store.attribute_id=default.attribute_id
AND store.store_id=1 WHERE (default.entity_type_id=4) AND (default.entity_id in (4)) AND (default.attribute_id in (’64’, ‘65’)) AND (default.store_id = 0) UNION SELECT `default`.`entity_id`, `default`.`attribute_id`, `default`.`value` AS `default_value`, `store`.`value` AS `store_value`, IF(store.value_id>0, store.value, default.value) AS `value` FROM `catalog_product_entity_datetime` AS `default`
LEFT JOIN `catalog_product_entity_datetime` AS `store` ON store.attribute_id=default.attribute_id
AND store.store_id=1 WHERE (default.entity_type_id=4) AND (default.entity_id in (4)) AND (default.attribute_id in (’66’, ‘67’, ‘81’, ‘82’)) AND (default.store_id = 0) UNION SELECT `default`.`entity_id`, `default`.`attribute_id`, `default`.`value` AS `default_value`, `store`.`value` AS `store_value`, IF(store.value_id>0, store.value, default.value) AS `value` FROM `catalog_product_entity_int` AS `default`
LEFT JOIN `catalog_product_entity_int` AS `store` ON store.attribute_id=default.attribute_id
AND store.store_id=1

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top