Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Bestaand kassasysteem met Magento Webshop

Peter77
Jr. Member

Total Posts:  9

Goededag allemaal,

Enkele jaren geleden heb ik een nieuw kassasysteem gekocht met een bijbehorende webshop.
Deze webshop bied helaas minder mogelijkheden dan gedacht en dus ben ik opzoek naar een alternatief.

Op dit moment wil ik een keuze maken tussen de verschillende mogelijkheden, maar hierbij ben ik erg afhankelijk van één optie, de producten die in de webshop komen moeten gelijk zijn aan de producten in de fysieke winkel, dit om teleurstelling bij klanten te voorkomen.

Wat zijn de mogelijkheden om de voorraad (artikelnummer / prijs / voorraad etc.) te synchroniseren met het huidige kassasysteem?
Ik ben de magento API tegen gekomen maar heb op dit moment nog geen idee hoe ik daarmee aan de slag zou kunnen gaan.

Zelf heb ik kennis van php / MySQL / XML.

Mvg Peter77

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

IndigoWebstudio
Jr. Member

Total Posts:  4
The Hague

We hebben zelf inmiddels een mooie oplossing voor een combinatie kassasysyeem / Magento webshop, maar dan zal je ook naar een ander kassasysteem over moeten stappen. We hebben een kassasysteem met uitgebreide functionaliteiten gekozen en daarmee een koppeling gelegd met Magento, ook voor configurabele producten zoals kleding.

Magento Community
Magento Community

Jeroen Custers
Jr. Member

Total Posts:  17

@Blankwaard: welk kassasysteem gebruiken jullie in combinatie met Magento?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top