Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Installazione Problema!!!! 

vortexemera
Jr. Member

Total Posts:  4

Salve a tutti ho un problema con l’installazione premetto che ho un hosting che supporta il php 5.2 ho letto che dovrei installare trammite ssh ma nn essendo una vps nn ne ho la possiblità, magari qualcuno ha una soluzione ecco il messaggio prima dell’installazione:

Warning: include_once(Mage/Core/functions.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/web74/html/polypharm/app/Mage.php on line 50

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening ‘Mage/Core/functions.php’ for inclusion (include_path=’.’) in /var/www/web74/html/polypharm/app/Mage.php on line 50

Warning: include_once(Varien/Profiler.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/web74/html/polypharm/app/Mage.php on line 51

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening ‘Varien/Profiler.php’ for inclusion (include_path=’.’) in /var/www/web74/html/polypharm/app/Mage.php on line 51

Fatal error: Class ‘Varien_Profiler’ not found in /var/www/web74/html/polypharm/app/Mage.php on line 440

Grazie a tutti!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

tanolalano
Member

Total Posts:  31
Italy - Ferrara

Carica questo file sul tuo sito e vedi se è possibile procedere all’installazione di magento!
http://www.magentocommerce.com/_media/magento-check.zip

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top