Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Behoord dit ook tot de mogelijkheden van Magento? 

John Kolen
Member

Total Posts:  66

Hallo,

ik sta op het punt om een magento shop te gaan starten.
Nu heb ik nog een tweetal mogelijkheden waarvan ik wil weten of dit tot de mogelijkheden behoort:

- kadobonnen/kortingscodes gebruiken. als mensen deze invoeren dat ze dan x% korting krijgen
of het tegoed van hun cadeaubon kunnen gebruiken?
- spaar systeem. dat gebruikers kunnen sparen voor korting doormiddel van hun aankopen.

Hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven.

_john

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dutran
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik heb ook een paar vragen.

Ook ik wil een webshop beginnen.

Hoe werkt het precies met de templates veranderen? html/css? of ook nog php?
Ik kan zelf het ontwerp maken en een klein beetje html/css.

Hoe zit het met de hosting? heb zelf een website van one.com, maar daar draait die niet mist namelijk veel dingen. Welke zou ik nemen?

Hoe zit het met de backend.. is het makkelijk om het te laten automatiseren? leverancier > distribiteur.

Magento Community
Magento Community

Joachim
Sr. Member

Total Posts:  133
Netherlands

@john: “kadobonnen/kortingscodes “ is standaard mogelijk, het coupon systeem van magento is erg sterk/goed.
spaarsysteem: is er niet standaard maar kan je wel gemakelijk als module creeeren/installeren

@dutran: wel erg veel vragen. Kijk eens rond op het forum, al je vragen worden wel ergens beantwoord. Hosting JRonline schijnt voor Nederland een veel gebruikte optie te zijn

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

@Joachim; spaarsysteem
Kan je iets meer van de sluier oplichten? Ik zou ook heel graag een spaarsysteem willen invoeren maar heb hiervoor nog niets gezien. Ik heb het boek Programming Magento en daar staat wel een mooie basis in maar aangezien ik geen programmeur ben, en ze bepaalde zaken weglaten is het voor mij een brug te ver.

Er komen wel binnenkort extensions aan voor Affiliate systemen. Maar dat zoek ik niet.

Als het het voor jou makkelijk is om zoiets te maken, ben ik wel bereid om om de tafel te gaan zitten.

Magento Community
Magento Community

Joachim
Sr. Member

Total Posts:  133
Netherlands

Ik heb iets soortgelijks werken al is het wel net wat anders. De basis lijkt op Programming with Magento uit het boek maar het coupon systeem wordt niet aangetast en de punten worden pas bij check-out ingezet. Wanneer je meer wil weten stuur mij een email of msn.

Magento Community
Magento Community

John Kolen
Member

Total Posts:  66

Is het dan zo met een cadeaubon dat als je bijv een bon van 20,- hebt
en je koopt iets van 10,- dat de overige 10,- verloren gaat?.
Of kan je deze dan op een later tijdstip “verder gebruiken”

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top