Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Footerlinks probleem

Jarich.
Jr. Member

Total Posts:  21

Hallo,

Sinds kort zijn wij overgestapt op Magento, een prachtig systeem, maar wel een dat ik nog onder de knie moet krijgen.

Ik heb een probleem met de footer artikelen. Als ik rechtstreeks van mijn homepage (Voetbalsales.nl) ga naar de footer links (Algemene voorwaarden en Privacy Policy), doet hij dit wel. Maar als ik dan op een categorie pagina, bijv. PSV ben, en dan op algemene voorwaarden of Privacy Policy klik, krijg ik een 404 pagina. Ook zou ik willen weten hoe ik de Customer Service afbeelding (met de hond) en de gemeenschap enquete kan wegkrijgen. Daarnaast zou ik maar wat graag een eigen template willen maken.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top