Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Menu knopjes krijg ik niet geplaatst. 

henrihhj
Jr. Member

Total Posts:  3

Hallo,

Misschien zou iemand me een zetje in de goeden richting willen geven.
Ik loop momenteel vast, ik krijg het maar niet voor mekaar. Om extra menu (knopjes) bovenin te krijgen.
Ik heb al in het CMS,PAGES, een test page aangemaakt.
En daarna in app/design/fronted/default/f002/template/catalog/navigation/top.phtml
gegaan om de top.phtml te veranderen, met de code.

<li><a href="<?php echo $this->getUrl('test-page') ?>"><?php echo $this->__('staff') ?></a></li>

Die code had ik namelijk gevonden op een buitenlandse Magento hulp blog.

Zou iemand me op weg willen helpen. want ik wil niet blijven klooien in die Magento code-file’s. Straks gaat het echt fout.
De originele file heb ik maar meegestuurd.

Dit is webshop waar het om gaat. www.boekenstandoene.nl
Zoals je kan zien heb ik 2 prima werkende menu knoppen bovenin. Namelijk HOME, BOEKEN.
de rest wil ik weg en andere pagina’s neerzetten bv NIEUW en TOP 10. Alleen behalve Contact us die werkt wel, maar de naam
kan ik niet veranderen in bv Contact.

File Attachments
top.phtml  (File Size: 2KB - Downloads: 45)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top