Magento Forum

Tilbud søges til hjælp af opsætning

Stensgaard
Jr. Member

Total Posts:  2

Nu er det nok! Jeg har brugt længe nok på at læse guides, se screencasts og forumposts. For ikke at tale om alle de bugreports!

Magento er fint nok, men der er godt nok mange bugs!

Derfor, så søger jeg en samarbejdspartner som vil hjælpe mig med at få sat min webshop op.
Den er installeret (på Gigahost - det skal vi jo nok have ændret), kører principielt, men der er bare mange banale finurligheder som jeg ikke gider at spilde min tid på.

Jeg er selv vant til udviklingsprojekter, så jeg kan fint specificere, hvad jeg har behov for. Jeg har bare brug for en, der har lavet alle fejlene før mig.

Der er et budget til opsætningen - men helst, så ville jeg (naturligvs) foreslå et partnerskab.
Sagen er, at jeg er medejer af en litauisk designvirksomhed - vi kunne evt. bytte ydelser. Hjernekraft overfor dygtige grafiske designere. Magento bliver stort en dag - have en håndfuld templates til salg ville ikke være ringe…

Min opgave handler pt. om:
Opsætning af katalog + produkter
Opsætning af betaling
Få det hele til at spille sammen…

De bedste hilsener
Peter Stensgård

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Stensgaard - 21 October 2008 02:21 AM

Nu er det nok! Jeg har brugt længe nok på at læse guides, se screencasts og forumposts. For ikke at tale om alle de bugreports!

Magento er fint nok, men der er godt nok mange bugs!

Derfor, så søger jeg en samarbejdspartner som vil hjælpe mig med at få sat min webshop op.
Den er installeret (på Gigahost - det skal vi jo nok have ændret), kører principielt, men der er bare mange banale finurligheder som jeg ikke gider at spilde min tid på.

Jeg er selv vant til udviklingsprojekter, så jeg kan fint specificere, hvad jeg har behov for. Jeg har bare brug for en, der har lavet alle fejlene før mig.

Der er et budget til opsætningen - men helst, så ville jeg (naturligvs) foreslå et partnerskab.
Sagen er, at jeg er medejer af en litauisk designvirksomhed - vi kunne evt. bytte ydelser. Hjernekraft overfor dygtige grafiske designere. Magento bliver stort en dag - have en håndfuld templates til salg ville ikke være ringe…

Min opgave handler pt. om:
Opsætning af katalog + produkter
Opsætning af betaling
Få det hele til at spille sammen…

De bedste hilsener
Peter Stensgård

Hej Peter.

Vi kan hjælpe dig.

Send en os en mail på , gerne med en kravspecifikation.

mvh

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top