Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lager platser ? 

Mikael Norin
Jr. Member

Total Posts:  10

Väldigt ny på denna front vad det gäller Magento.

Finns det något ställe på produkt specen som man kan lägga in lager platser på?

sökt runt lite på forumet, men e ej så bra på engelska fack termer. har inte hittat något direkt. någon somkan lotsa mig vidare i denna fråga eller någon som vet.

Tack!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mikael Norin
Jr. Member

hoho, ja man e verkligen nybörjare igen. Det var ju inte så svårt. bara att fixa ett attribut till produkterna o lägga till det gruppen man ville ha det.

Magento Community
Magento Community

Lemuren
Jr. Member

Total Posts:  8

Yes, med attributer fixar man det mesta. Vilken version använder du?

Magento Community
Magento Community

Mikael Norin
Jr. Member

senaste, började kika pÃ¥ megento i veckan.  har kört med Opencart ett tag. har inte lagt upp sÃ¥ mÃ¥nga artiklar i opencart.

Tanken med att jag skall köra med magento är att ha allt på samma ställe.
Har väldigt mycket artiklar (reservdelar) som skall läggas upp på lagerplatser. Och fastnade för magento.

har lite små saker att göra innan jag kan få allt o funka.

dels vill jag kunna ge en “usergrupp” tillstÃ¥nd o se “cost” pÃ¥ artiklarna. men jag e inte sÃ¥ väldigt haj pÃ¥ o koda. men man lär sig hela tiden.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top