Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

2 BTW tarieven (hoog/laag) per product

hvmp
Jr. Member

Total Posts:  2

Voor een shop met producten die bestaan uit een gedeelte 6% btw tarief (fruit) en gedeeltelijk 19% (knuffels en wijn), ben ik zoek naar een manier om dit te realiseren in Magento 1.4.1.

Op dit moment kan ik maar 1 tax rate aan een product toekennen. Terwijl ik dus per productprijs een deel 6% moet rekenen, en een deel 19%. De financieel controllers zijn anders niet blij.

Weet iemand hoe je dit probleem kan tackelen. Ik heb geen extension kunnen vinden, maar wellicht is die er wel? Desnoods per product een vast btw bedrag voor beide tarieven invullen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Ik zou verschillende producten aanmaken met de juiste tarieven en die dan als een bundel product op de site aanbieden. Een andere mogelijkheid is er denk ik niet.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Wat gui zegt. Ik heb hetzelfde, bepaalde mensen mogen product A bij ons met 0% BTW kopen, anderen moeten 17.5% betalen. in osCommerce kon ik dat doen met 1 product, in MAgento heb ik 2 producten. Beetje jammer, heb er ook nog geen oplossing voor gezien.

Bij jou klinkt het iets makkelijker en lijkt een bundel inderdaad de oplossing te bieden.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top