Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Algemene voorwaarden en retourprocedure standaard op achterkant pakbon/factuur

xandertio
Jr. Member

Total Posts:  1

Goedemiddag,

graag zou ik wil weten of het mogelijk is om de opmaak van de pakbon/factuur zo te maken dat de algemene voorwaarden en de retourprocedure in 1 document zitten. Met andere woorden bij het printen van de pakbon/factuur komt standaard op de achterzijde of op een tweede blad de algemene voorwaarden en de retourprocedure mee.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat dit niet standaard in magento zit maar wellicht kan een extensie (die ik tot op heden nog niet gevonden heb) eea oplossen.

ik hoor graag.
groet,
Xander

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

A_K_
Member

Total Posts:  47

Op de achterkant is niet zo moeilijk. Voorbedrukt papier gebruiken rasberry

En anders de opmaak van de pdf aanpassen in de code. Is niet gek moeilijk.

Magento Community
Magento Community

Pieter Bezuijen
Jr. Member

Total Posts:  4

Inmiddels goede oplossing gevonden? Vast voorprinten op de achterkant wink

Als je de pdf\’s nog wilt aanpassen, hier vond ik wel handige info: http://remcotolsma.nl/2010/10/magento-factuur-pdf-aanpassen/

Magento Community
Magento Community

delsea
Member

Total Posts:  67
The Hague, Holland

vianetz heeft een gratis module die automatisch de algemene voorwaarden in een pdf bestand meestuurt smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top