Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Is het mogelijk om diensten aan te bieden ipv producten

florian195
Jr. Member

Total Posts:  3

Beste mensen,

Is het ook mogelijk om diensten aan te bieden ipv producten?
Denk dan aan bijvoorbeeld het “verhuren” van auto’s

Ik wil dat mensen op de website bijvoorbeeld een auto kunnen huren.

Dus dan zitten we met de volgende problemen.

Selecteren van “startdatum en tijdstip”
Selecteren van “ Eind datum en tijdstip”
of
Frequentie bijvoorbeeld van eerste “leendag” tot laatste “leendag”, iedere dag van 10:00 uur tot 18:00.

Selecteren welke auto en welke versie bv “Luxe’ Business’ Standaard”
EN DAN moet dan bijvoorbeeld als een klant 3 dagen lang voor ieder dag 8 uur, dus totaal 24 uur wil huren dat magento de uurtarief berekend?

Ik vraag me af of het kan?? zonder dat er een nieuwe module voor geschreven moet worden. en als niet wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt voor jullie moeite ik hoor graag jullie advies.

Groeten

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Jazeker, dit is mogelijk. Aheadworks heeft een module waarmee hotelreserveringen gedaan kunnen worden. Aangezien het reserveren van een hotelkamer niet zoveel zal afwijken van het reserveren van een auto, is dit wellicht een interessante module voor je. Succes!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top